Jag tycker till!

Har provat både mascaran million lashes och babyliss wet and dry. Så här tycker jag:


Tycker att den va bra men har bara använt den en gång så det är svårt att såga. Fanns iallafall många inställningar som gjorde den lätt att anpassa. Uppvärmningen var inte den snabbaste och för den som vill ha spikrakt hår så kan jag inte rekomendera denna. Men tycker ändå att det var en helt okej plattång!


Blev verkligen överraskad när jag provade den här mascaran. Jag tycker att det är svårt att hitta mascaror som det kommer lagom mycket när man målar. Vissa kommer det alldeles för mycket och andra alldeles för lite. Men den här kom det lagom mycket vilket var ett stort plus. Den var också även lätt att använda redan från början vilket alla mascaror inte är. En av de bästa mascaror jag provat.

Har nu frågor om dem så är det bara att höra av sig!




Kommentarer
Postat av: hedda ♥

(Y)

2010-12-26 @ 22:20:31
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0