Shopping på mellandagsrean

Idag har jag varit och shoppat med Hedda från 10-6. Vi träffade även Angelica en stund. ALLTID KUL MED NYA MÄNNISKOR! Är verkligen bessviken för fick nästan inte med mig någonting hem. Det blev ett par uggs, ögonhängen och nagellack. Jag tagit blider på allt och det finns även bilder från dagen men jag är så duktig så jag har tappat bort USB-sladden. Toppen Felicia!

Jag gjorde en sjukt pinsam sak istan idag. När hedda och jag skulle betala inne på HM så står det en mamma bakom oss som har en jätteful vårta precis mellan ögonen. Shit va synd jag tyckte om henne så jag tittade på Hedda och pekade mellan mina ögen och sen tittade jag på henne. Problemet var bara att hon så att jag gjorde det och hon börjar säga till sin pojkvän( eller något liknande) med barnslig röst att jag hade pekat. jag kan lite låta bli att skratta för att det lät så sjukt kul och då fortsatte hon att " titta nu skrattar hon" jag skrattade liksom inte mindre då! Hon höll på så hur länge som helst och jag trodde seriöst att jag skulle få en riktig utskällning av hennes kille (eller vad det nu va). Som tur var slapp jag det. Allting blev bara så fel. Jag skrattade aldrig åt hennes vårta utan tyckte synd om henne men det förstod säkert inte hon. jag kan väl inte råför att jag inte kan låta bli att skratta när hom låter som en treåring som skvallrar till sin mamma om vilka elaka saker jag har gjort.

Passade även på att åka hem till mormor efter det "lilla" besöket i stan. Alltid lika myskigt att träffa släkten. (plus att man får massor av mat)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0