Vad bjuder jag på för mat?

Beror på vilket tillfälle det är, är det ett lika finare tillfälle med lite mera folk hade jag valt att göra smörgåstårta. Jag var och praoade på ett konditori för ett och ett halvt år sen så jag fick lära mig lite hemlisar där ;) Till efterrätt skulle det troligen bli kladdkaka med choklad i och på. Vet inte hur många kladdkakor jag har gjort genom åren men det har nog blivit en del. Kladdkaka kan liksom aldrig bli fel och för en choklad tokig tjej som jag smakar det underbart!

Om det inte hade varit en så stor tillställning utan kanske bara att man ska äta något när man kommer hem från skolan. Då hade gästen/gästerna fått nöja sig med makaroner och köttbullar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0