Vad har hänt efter ett år?

Läste precis igenom alla mina gamla inlägg. Känner knappt igen mig själv så tänkte att det kanske vore lite mer rättvist att ge er en uppdate.

I ett inlägg som heter flumm skriver jag om att jag har varit på öppethus på Per Brahegymnasiet. Jag skriver också att jag inte tänkte gå där utan att min mamma tvingade mig. Konstigt nog så var det den skolan jag hamnade på iallfall. Det blev samhäll på peset, det som jag verkligen inte ville gå! hur kommer detta sig då? Jag kan inte riktigt besvara den frågan utan "det bara blev så" som det mesta gör i min värld.

Jag har inte heller någon pojkvän och för tillfället dansar jag inte heller. Ska förmodligen börja dansa igen till våren men än så länge håller jag till på gymmet istället.

Träningen med Busa har inte gått så mkt framåt. Tränade väldigt hårt i våras men har legat ganska lågt sen dess. Jag lyckades iallafall ta runt henne en bana på DM utan att hon diskade sig och det är jag väldigt nöjd med. :D

Just nu cirkulerar mitt liv runt att hinna med allting i skolan. Visste att samhäll skulle vara jobbigt men kanske inte såhär jobbigt. Jullovet kan inte komma mer läglig!




Kommentarer
Postat av: hedda ♥

min snygging :D

2010-12-21 @ 13:36:55
URL: http://heddajosefsson.blogg.se/
Postat av: Emma

aw,tac du med! :D

2010-12-21 @ 20:20:30
URL: http://emmaoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0