Black Swan


Black Swan handlar om Nina som har som högsta önskan att få spela Swan Queen i Svansjön. Hennes problem är bara det att hon har svårt för att "släppa lös" tillräckligt mycket för att kunna spela Black Swan.

Jag tycker att det är en bra film, lite annorlunda ibland måste jag säga och nästan lite svår att förstå. Jag tror att det är lite därför jag gillar den. Man kan tolka den som man vill för det finns inget givet svar.

Jag tycker också att Natalie Portman är otroligt duktig. Hon hade nästan inte dansat någonting innan och klarar att göra  det mesta av dansen själv. Men det ryktas även att hennes body double Sarah Lane gjorde nästan 95% av senerna som är med i filmen. Vad tror du, går det lära sig dansa så bra på lite mindre än två år?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0