Från krasslig till sjukling

Den här dagen blev inte riktigt som jag tänkte. Jag hade tänkt att dra iväg mig till skolan och sedan sitta där och plågas till skoldagen var över. Efter det så skulle jag på årets första egenträning i agility men så blir det ju inte nu.... I morse när jag skulle ringa mamma så hörde hon inte ens vad jag sa. LÄT VERKLIGEN SOM EN KRÅKA!! Så den här dagen kommer få tillbringas hemma. Riktigt riktig surt, jag som var taggad på att träna. Det är mindre än två veckor till DM jag jag har blivit sjuk. GOOD LUCK FELICIA!

Efter lite övertalning igår som kom Jonte iallafall så vi kollade på Black Swan. Tänkte skriva ett litet inlägg om vad jag tyckte om den sen. Så det är bara att hålla utkik ;)



En fin gammal bild, JAG BJUDER PÅ DEN :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0