Here we go again!

Tjenamors alla sjusovare, sovit gott?


Var ju ett tag sedan jag bloggade så en uppdate kanske inte hade varit så fel.

Jag har börjat träna igång Busa och just nu satsar vi på DM som är om bara 2 veckor. Jag har aldrig varit med om att ett DM har varit så tidigt så nu gäller det att satsa hårt de sista två veckorna.

Jag har även blivit tillsammans med en kille, Jonte. Och vi har snart en månad ;)
 



 Ridningen på Dino har jag varit lite dålig med men däremot så har ridskolan dragit igång. ÄNTLIGEN VILL JAG SÄGA!!!

 


Ne nu ska jag dra ut på en promenad innan jag ska till Ridhuset och träna med mina hundar! :)



Kommentarer
Postat av: CORRREEEE

ÅHHHHHHH ÄNTLIGEN BACK ON TRACK! hihihi <3

2011-04-04 @ 21:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0