Sjuk och sjukt nervös

Hej hopp i lingonskogen! Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Den här skiten vill inte gå över! jag fick nyss veta att mina kompisar Hanna och Cornelia också är sjuk. Höhö undra om jag har smittat dom (A) I vilket fall som helst så ska jag in till skolan vid 11 för jag ska göra det muntliga nationella i engelska. Är riktigt, riktigt nervös för det. Tycker verkligen inte om och prata engelska. Dels blir jag jätte nervös så jag inte vet vad jag ska säga sen så höra jag i huvudet hur orden ska låten men sen så kan jag inte säga dem. Jätte frustrerande! Får helt enkelt tänka positivt och hoppas på att det går bra :)

 correeeeee  

Bild på Hanna och Cornelia :)


Kommentarer
Postat av: corren !

haha fuck u om det är du som smittat mig ;) hihi

2011-04-06 @ 20:00:17
Postat av: Hanni^^

Jag ska ha revansch för den där bowlingen nångång!!:O va ju du som vann din lilla busunge;)

2011-04-08 @ 19:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0