Ett pinsamt ögonblick

När jag var liten så var det ett stort kalas hos min farmor i Stockholm med massor av människor som jag inte kände. Jag skulle gå på toa och dom har ett gammalt hus på Djursholm och det var inte vanlig lås utan gammal lås. I vilket fall som helst lyckades jag låsa men sen kommer jag inte ut! Jag fick panik och började skrika och banka på dörren. Det är någon av gästerna som lyckas få upp dörren och jag springer gråtandes till mamma medans alla står och kolla på mig!

Det kanske inte var så farligt men jag blev jätte rädd och tyckte att det var jätte pinsamt! Jag ville inte ens gå ner till gästerna igen och jag vågar fortfarande inte lås dom dörrarna fast jag är 16 (snart 17) och det hände när jag var ca 4 år.

Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: erkänn , de är så jävla fiiint :D

2011-01-04 @ 12:16:58
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0