Godnatt

Hej hej vet inte riktigt varför jag sitter och bloggar. Kanske beror på ett en viss Hedda har tvingat mig? Vi har uppe till 4 i natt så nu är jag sjukt trött! Skulle helst gå och lägga mig i sängen igen men nu är det full fart som gäller. Om en stund så ska jag va med Iss och vi ska dra till Hanna. Det ska bli kul för har inte träffat brudarna på länge (hanna träffade jag igår men det räknas inte) Efter det kanske jag ska va med Alle men det får vi se :)

Igår fick vi hem vårat nya kylskåp. Skit bra. Äntligen kanske det kan finnas någon mat hemma som man kan äta1!

Och en grej till!! Jag ska troligen börja på ridskola. Det var ju ganska länge sen jag red så det kändes skönt att rida lite mer innan jag börjar rida på Dino. Han är ju inte så utbildad och jag har ridit så lite. Det ska bli spännande iallfall!


Gammal bild men känns som den passar bra


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: naaw tack vad snällt sagt :)

men du är ju jättesöt!

2011-01-04 @ 12:13:31
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0